N-VA Wijnegem lanceert eveneens haar campagne.

Op 28 april 2024

In een collaborative inspanning hebben de gemeenten in de Voorkempen de handen ineengeslagen om gezamenlijk de campagne te initiëren. Samen met Schilde, Malle, Ranst, Zoersel, Zandhoven en Brecht hebben we onze krachten gebundeld om onze kandidaten op de voorgrond te plaatsen.

Wijnegem neemt hierin ook een vooraanstaande rol in met de kandidatuur van Maarten Janssens, op een overtuigende 25e plaats voor het Vlaams Parlement.

Op donderdag 18 april verwelkomden we een indrukwekkend aantal van circa 500 gasten in Schilde. De kandidaten uit de Voorkempen werden voorgesteld, waarbij de prominente aanwezigheid van Bart De Wever niet onopgemerkt bleef. Hij nam de tijd om vooraf ingediende vragen van de aanwezigen te beantwoorden.

Het was een boeiende avond, waarin onze N-VA-voorzitter een voorproefje gaf van ons programma aan de kiezers. Het enthousiasme van het publiek werd beloond met een welverdiende staande ovatie.

Op zondag 21 april stond onze afdeling paraat in Ranst, waar een ontbijtevenement plaatsvond met een uitermate interessante presentatie door Jan Jambon.