Erik Vanhove

Geboren 28/12/1971 te Mortsel waar hij heel zijn jeugd doorbracht. Lager onderwijs aan het Atheneum te Mortsel, humaniora aan het KTA te Edegem. Tijdens zijn legerdienst leerde hij zijn huidige vrouw kennen en na een tussenstop wegens samenwonen te Deurne kocht hij enkele jaren geleden een huis in Wijnegem. Sindsdien is hij niet meer weg te slagen uit ons dorp. Overvloedig sociaal aangelegd had hij meteen contact met het plaatselijk verenigingsleven. Zo is hij ook bestuurslid bij Gezinsbond, staat ingeschreven op de vrijwilligerslijst en fotografie op amateur niveau is zijn hobby. Daarom tref je hem op bijna elke evenement van Wijnegem.

Erik is vrij bedreven in de informatica wereld en zijn taken binnen het bestuur zijn dan ook van die strekking. Zo beheert hij onze website, ontwerpt alle drukwerkmateriaal en ziet toe op onze inventaris.
Dat maakt wel dat hij een beetje op de achtergrond werkt maar is nietemin een belangrijke schakel in onze werking.

Binnen het bestuur is zijn drijfveer om onze gemeente (nog) aangenamer en prettiger te maken voor iedereen die hier woont of werkt. De slogan 'Veilig thuis in een welvarend Wijnegem' is voor hem geen fantasie maar een must!