N-VA Wijnegem heeft een nieuwe voorzitter en ondervoorzitter

Op 7 maart 2019

Op de vergadering van 5 maart werd Dirk Jaspers unaniem verkozen tot voorzitter. Ook  Stefaan Baladi werd unaniem verkozen tot ondervoorzitter. Het nieuwe bestuur is zo weer klaar voor de volgende 3 jaar.  Graag stellen we deze heren even voor:

Dirk Jaspers is geboren op 23 februari 1950 in een arbeidersgezin. Gehuwd , vader van 4 volwassen zonen en opa van 7 kleinkinderen. Dirk heeft gestudeerd aan het K. Atheneum in Antwerpen en lerarenopleiding op Pius X.

Onze nieuwe voorzitter heeft 30 Jaar lesgegeven aan het V.I.T.O in Hoogstraten, 5 jaar voor de pedagogische begeleiding bisdom Antwerpen gewerkt. 8 Jaar directeur geweest van de vzw Leefsleutels (programma’s gemaakt ter preventie van drugs in scholen), 10 jaar als zelfstandig nascholer gewerkt vanuit mijn eigen BVBA Cast. In die functie was hij ook docent aan de Banaba van de  Karel De Grote Hogeschool. Verder is dirk ook oprichter van een 2 jarige post academische vorming voor leerlingbegeleiders aan de Universiteit Antwerpen.  Verder heeft Dirk diverse opleidingen gegeven en scholen en leerkrachten/directies gecoacht.

Nu  is Dirk sinds kort definitief met pensioen.

“Mijn hobby’s zijn handbal (sport die ik jaren heb beoefend en waarvoor ik jaren verschillende team heb getraind en gecoacht – nu nog actief bij Olse Merksem), lezen, actua volgen op TV, city trips maken en kamperen.” Verteld Dirk ons.

Dirk voltgt al jaren (sinds de oprichting van de VU) de politiek en is vooral geïnteresseerd in onderwijs , communicatie en het welzijn van kinderen en ouderen.

Stefaan Baladi

Stefaan is geboren in Schoten op 8 juli 1972. Hij volgde hotel- en catering management aan Plantijn hogeschool Antwerpen en rampenmanagement aan de Universiteit Antwerpen

Stefaan werkt bij De Lijn als Assistent Operaties Tram Antwerpen

Stefaan houdt ervan om samen met zijn gezin te genieten van een goede wandeling,  aansluitend met een lekker drankje op een terrasje. Een mooi sportieve fietstrip gaat hij ook niet uit de weg om de opgebouwde stress te verwerken.

In het verleden was Stefaan een actief vrijwillig medewerker van Ambuce, dit om zieken te vervoeren naar o.a. dialyse en kankerbestrijding. Tijdens deze acties kwam hij tevens ook op het idee om Rampenmanagement te gaan bijstuderen om de samenwerking tussen de disciplines mee tot stand te brengen tijdens interventies. Dit heeft hij dan ook in zijn dagelijks werk geïmplementeerd. Kennis hierrond uitdragen om de veiligheid in Wijnegem te verhogen is dus een ontegensprekelijke must.